Klantenservice

Antwoord op de meest gestelde vragen

Wij willen uiteraard net zo graag als jij dat je zo snel mogelijk je bestelling in ontvangst kan nemen en je 100% tevreden bent met je aankoop. Mocht er met deze pagina nog niet helemaal uitkomen, neem dan gerust contact met ons op!

Wij zijn te bereiken per telefoon en per e-mail. We zijn elke werkdag beschikbaar tussen 09:30 en 17:30. Hieronder staan de meest gestelde vragen.

Bestellen & bezorgen

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kan op veel manieren betalen. Dit zijn:

  • iDeal
  • Vooruitbetaling per bank
  • Mastercard

Wat zijn de verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland?

Bestellingen vanaf € 34,95 worden gratis bij je thuisbezorgd. Voor bestellingen onder dit bedrag wordt een vergoeding van € 5,95 in rekening gebracht.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Helaas is het momenteel niet mogelijk uw bestelling af te halen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling binnen heb?

Wij streven ernaar om alle bestellingen die op werkdagen voor 15:00 geplaatst worden, binnen 2-3 werkdagen te versturen.

Via DHL zal dan een werkdag later de bestelling afgeleverd worden. Je kunt je pakket volgen via track and trace zodat je weet hoe laat de postbezorger het pakket komt afleveren. Hiervoor ontvang je direct na de verzending een bevestiging per e-mail.

Retourneren, garantie & klachten

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Niet helemaal tevreden? Retourneren van producten mag binnen 14 (kalender)dagen mits het product ongebruikt en onbeschadigd is. In dit geval neem je binnen 14 dagen contact met ons op met de kassabon of factuur om je retour te melden. Je hebt na melding nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen.

Wanneer wij de producten in goede, originele staat ontvangen crediteren wij het volledige orderbedrag inclusief in rekening gebrachte verzendkosten. Verzendkosten bij retouren terug naar ons zijn voor je eigen rekening.

Er gaat iets stuk. Wat nu?

Dat is altijd erg vervelend. Neem altijd even contact met ons op, wij helpen je graag verder met een passende oplossing. Wij zullen ons volledig inzetten om jou zo snel en goed mogelijk te helpen!

Stel dat ik niet geheel tevreden ben over de dienstverlening. Waar kan ik met mijn klacht terecht? 

Jouw tevredenheid is erg belangrijk voor ons, wij zullen er dan ook alles aan doen om jou tevreden te maken. Doen wij dit niet kan je dit uiteraard aangeven bij ons, neem hiervoor contact met ons op.