Retourneren & klachten

Klantenservice

Wij willen uiteraard net zo graag als jij dat je 100% tevreden bent met je aankoop. Mocht er met deze pagina nog niet helemaal uitkomen, neem dan gerust contact met ons op!

Wij zijn te bereiken per telefoon, whatsapp, e-mail en uiteraard in de winkel die 6 dagen per week open is. Hieronder staan de meest gestelde vragen.

Retourneren, garantie & klachten

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Niet helemaal tevreden? Retourneren van producten mag binnen 14 (kalender)dagen mits het product ongebruikt en onbeschadigd is. In dit geval neem je binnen 14 dagen contact met ons op met de kassabon of factuur om je retour te melden. Je hebt na melding nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen.

Wanneer wij de producten in goede, originele staat ontvangen crediteren wij het volledige orderbedrag inclusief in rekening gebrachte verzendkosten. Verzendkosten bij retouren terug naar ons zijn voor je eigen rekening.

 

Er gaat iets stuk. Wat nu?

Dat is altijd erg vervelend. Neem altijd even contact met ons op, wij helpen je graag verder met een passende oplossing. Wij zullen ons volledig inzetten om het zo snel mogelijk voor je op te lossen!

Stel dat ik niet geheel tevreden ben over de dienstverlening. Waar kan ik met mijn klacht terecht? 

Jouw tevredenheid is erg belangrijk voor ons, wij zullen er dan ook alles aan doen om jou tevreden te maken. Doen wij dit niet kan je dit uiteraard aangeven bij ons, neem hiervoor contact met ons op.